Etiketter

søndag 10. februar 2013

Da blir det og testing av iPad- app'er og.

Da har ein fått ein iPad i hus og. Så da skal ein fått sjekke app'ene som er der inne og. Ikkje kun android-plattform. Skulle gjerne hatt eit nettbrett for android og. Pr i dag har eg kun android-mobil.

Det første eg kom over som kan vere genialt for barn både med diagnose og utan er Josefine Skolehjelp. Dei er og på norsk. Kan få kjøpt til pc og. Genialt for barn som trenger ekstra læring.

Ein anna app som eg kom over var Lærri. Den er på forskjellige språk, blant anna norsk. Det er og kun demo-versjon som er gratis. Ellers koster den 21 kr for fullversjon. Den passer best for dei som nettopp av begynt i 1.klasse og i førskulealderen. Eller til dei som ikkje har noko språk. Mest ord, bokstaver og tall. Men, har ein ein del av flagg. Flagg-delen har eg ikkje testa, sidan den ligg i fullversjon. Men, kjekt å kunne ha som suplement til vanlege skulebøker.

Det mest spennande og kjekkaste eg kom over var RitPrata. Den er kun for iPad. Ein app som lager strekteikneseriar. Når ein har eit barn med ein autisme-diagnose så er dette eit MUST å ha på iPad. Genialt å lage sosiale historier med. Ein kan og legge til snakke/tenkebobler og tekst. Forstørre kan ein og gjere med teikningane og.

Gratis app. For iPad og på svensk. Men, den er ganske enkel og bruke.
Svenskene får det til. :)

Meir info sjekk denne linken her.
http://www.stam.se/ritprata/appen-ritprata/
http://www.stam.se/ritprata/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar